22 paź 2013

Wampiryczny make-up: "Mroczna bohaterka"...

Świt zastaje Cię w mrocznej posiadłości króla wampirów. Co zrobisz, aby ukryć swoją ludzką tożsamość i przeobrazić się w jedną z mrocznych postaci?

Stawiam na kamuflaż: mocne rozjaśnienie/ wybielenie cery, by ukryć płynącą w żyłach krew, rumieniec i  wszelkie ludzkie odruchy. Chowam się za czernią i czerwienią, które kojarzą mi się z mrokiem, odwagą i siłą. Konturowanie tym razem bronzerem wymieszanym z ciemnym grafitowym satynowym cieniem, co mocno ochłodziło buzię....

Fryzura inna niż zawsze, bardziej zadziorna, zaczesana do góry i utrwalona pianką. Pozostaje zachować zimną krew i wmieszać się w krwiopijny tłum.  
p.s. Miało być groźnie, a wyszło zabawnie....  Jak trzeba to ugryzę:P
To moja interpretacja Mrocznej Bohaterki, wykonana na potrzeby konkursu i promocji nowej książki Abigail Gibbs pt.: "Mroczna bohaterka. Kolacja z wampirem".  
Osobiście "kręcą" mnie różne opowieści o wampirach/ wilkołakach/ wiedźmach, czasami straszą, czasami śmieszą, odrywam się wtedy od spraw życia codziennego... 

Jeżeli jesteście z Krakowa i miałybyście ochotę poznać autorkę książki osobiście: Będzie gościem Krakowskich Targów Książki, 26 października o godzinie 14.30 na stoisku FK Olesiejuk.

I jak Wam się podoba? 
Czytacie książki/ oglądacie filmy o wampirach? 
Bawicie się podczas Halloween?
Czy jesteście przeciwniczkami?

43 komentarze:

  1. Widzę, że wzięłaś udział w zabawie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam trochę czasu rano więc zmalowałam, rzadko takie rzeczy robię, bo to raczej mało wyjściowe makijaże...

      Usuń
    2. Czasami dobrze jest zaszaleć :)))
      Przez chwilę nawet mnie ciągnęło, ale nie za wiele czasu teraz na takie zabawy. Za to widzę, że pojawiają się kolejne pokazy i jest na co popatrzeć.

      Usuń
    3. Pewnie, gorzej było zmyć ten kamuflarz z buzi:p

      Usuń
  2. ale pomysłowy makijaż!!! Super - bardzo mi się podoba ;) życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie zrobiło wrażenie :D efektownie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Rozumiem, tego typu makijaże nie są użytkowe, no chyba, że właśnie zamierzamy starszyć w halloween:P

      Usuń
  5. Wow, jestem pod ogromnym wrażeniem! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż :) Ale jakie opisy klimatyczne!!! Ekstra, trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opis to również element zadania konkursowego, cieszę się, że przypadł do gustu.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ciemne to dla mnie zawsze najtrudniejsze zadanie..

      Usuń
  8. nie myślałaś o karierze charakteryzatorki ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuje jako wizażysta przy ślubach, imprezach czy maluję do sesji osoby prywatne, lubię makijaże upiększające, nie koniecznie charakteryzację:p

      Usuń
  9. wyszło super ale trzeba przyznać że halołinowe wybryki w makijażu lubię najmniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) To może jeszcze coś poszaleję halołinowo;P

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Chciałam trochę inaczej je pomalować, no ale skoro jest dobrze;)

      Usuń
  11. Ale megaaa! Jestem pod wrażeniem Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się kreska na dolnej powiece :) Trzymam za Ciebie kciuki w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie jest to idealny makijaz na nadchodzacy Halloween ! Nie jestem zwolenniczka wielkiego przebierania, ale w tez nie lubie calkowitej nudy tego dnia. swietneeee :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie;) i dalej można czuć się ładnie;)

      Usuń
  14. Miałaś bardzo fajny pomysł :) Zastanawiam się czy też czegoś nie zmalować, ale póki co kompletnie nie mam kiedy, więc pewnie nie wyrobię się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katalina działaj! Ty się świetnie w tej stylizacji odnajdziesz i w Twoich ciemnych włosach! Trzymam kciuki byś znalazła chwilę czasu:)

      Usuń
  15. Ekstra!

    I jak pasuje do kształtu Twoich ust!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny makijaż:) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny, zwłaszcza makijaż oka!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysłowy makijaż! Nie jest zbyt oczywisty, a jednak robi świetne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zachowaj kulturę osobistą, nie obrażaj mnie, ani innych blogerów. Nie wklejaj linków. Masz pytanie - pisz, odpowiem tutaj lub w osobny poście jeżeli temat będzie wymagał rozwinięcia. Zawsze możesz też napisać do mnie maila, a ja najszybciej jak będę mogła odpiszę!