7 lip 2013

Kawior Manicure.

Dalej leżę ile mogę z tą moją chorą nogą, a pogoda iście plażowa! :( Jednak wydostawanie się z mojego 2 piętra o kulach bywa ogromnie męczące, więc zaledwie wypuściłam się z domu dwukrotnie od środy.
Tymczasem prezentuję poprzednie mani, zachciało mi się "kawioru". A że w swoich paznokciowych zbiorach miałam srebrne kulaski to wykorzystałam. Efektowne, lecz mało praktyczne i krótkotrwałe co raczej dyskwalifikuje manicure, więcej tego nie powtórzę! Aha.... jak kulki odpadały to pozostawiały na lakierze srebrne w głębienia - co ostatecznie nie wyglądało paskudnie. Prezentuję też na pazurkach lakier Catrice, serii nudes - nazwy nie pamiętam ale podawałam ją na 100% w czerwcowych nowościach kosmetycznych. Kolor mi się podoba i na pewno będzie gościł nie raz, trzyma się 3-4 dni co u mnie i tak długo. Pod spód na paznokcie aplikuję odżywkę, która już dogorywa.
To już wszystko na dziś! 

Jak Wam minął weekend?

34 komentarze:

  1. śliczny odcień tego lakieru Catrice!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ten Catrice :) A na kawior to i ja mam ochotę. Do tej pory nie byłam przekonana, ale jednak mam chęć spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dlatego właśnie trzymam się z dala od kawioru - przez jego niepraktyczność ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi minął dzień dobrze, trochę boleśnie, ale na sam koniec zwieńczony truskawkami <3 wracaj szybko do zdrowia i pisz nam posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wrócę:) mam nadzieję, że za tydzień będę mogła już swobodnie się przemieszczać

      Usuń
  5. Wygląda super, ale z trwałością strasznie cieniutko..
    A jakby te kuleczki topem potraktować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koloru nie powinny stracić, ale obawiam się, że swoją trójwymiarowość tak i wyglądałoby to słabo:/

      Usuń
  6. Oj współczuję, sama wiem jak ciężko o kulach ze schodzeniem z 2 piętra :D bo rok temu, ale zimą miałam nogę w gipsie przy czym była sesja i musiałam z domy wychodzić :D masakra! Zdrowia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam! Ja ograniczam wychodzenie do minimum. Dziękuję;)

      Usuń
  7. kupiłam ciate mini cavior set i powiem szczerze, że nawet rozważam nie używanie go (w ogóle) tzn kawioru, lakierom mówię zdecydowane TAK!
    dlaczego? no dlatego, że tak ładnie wygląda w buteleczce.. ;P co prawda na paznokciach też może wyglądać dobrze, ale jest niepraktyczny i nie wiem czy potrzebny. a buteleczki są taaaaaaaaaakie słodkie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypróbuj może ciate ma jakąś super extra technologię lakieru co będzie trzymać jak mur beton:) fakt buteleczki ciate są słodziutkie!

      Usuń
  8. Bardzo ładne połączenie :) Twoje kuleczki są mniejsze niż te, które widziałam na innych blogach i wyglądają dużo fajniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny lakier, bardzo delikatny róż, podoba mi się to , ze teraz sie nosi jeden paznokiec inaczej. To wprowadza cos ciekawego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie słyszałam, że te kawiory, to błyskawicznie się wykruszają. Chyba jednak wolę oglądac je na zdjęciach bo coś czuję, że nie miałabym do nich cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. "kawior" mnie nie przekonuje, ale na Twoich paznokciach wygląda estetycznie :) Piękny odcień lakieru c catrice!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem absolutnie przeciwna takim perełką, okropne, niepraktyczne i po prostu brzydkie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie uważam, że brzydkie - nie praktyczne. Ale rozumiem i szanuję Twoje zdanie:)

      Usuń
  13. Z chorą nóżka masz więcej czasu dla siebie w domuciu więc to jakiś plus :)
    Trzymaj się kochana i wracaj do zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. niech Ci się noga goi szybko!
    a co do mani, kolor lakieru świetny, ale kolor kawiorku już mi nie gra:<

    OdpowiedzUsuń
  15. kawior mam z lovely i mi się podoba efekt
    ale godzina w pracy i nie mam już tego zdobienia :D
    zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
  16. całkiem sympatyczny manicure :) chodź ja osobiście za takowym "kawiorowym" nie przepadam to u Ciebie wygląda ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie wygląda ten róż ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor ma ten lakier Catrice.

    OdpowiedzUsuń
  19. Współczuję chorej nogi. Takie skręcenia są bardzo bolesne i długo się goją, szczególnie jeśli naciągnęłaś ścięgno.
    Niech sie szybko goi i bez powikłań!

    Ciekawy manicure. Podoba mi się bardzo ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę kiedyś spróbować z kawiorem :D a ten róż z catrice - śliczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kawior na nie ;) ale lakier Catrice ma przyjemny kolor :)
    Jak Ciate wprowadziło kawior, to od razu stwierdziłam, że nie dla mnie takie zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  22. Kawior mało przekonujący, ale to kwestia gustu, a o tych podobno się nie dyskutuje ;) Pzdr!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zachowaj kulturę osobistą, nie obrażaj mnie, ani innych blogerów. Nie wklejaj linków. Masz pytanie - pisz, odpowiem tutaj lub w osobny poście jeżeli temat będzie wymagał rozwinięcia. Zawsze możesz też napisać do mnie maila, a ja najszybciej jak będę mogła odpiszę!