6 wrz 2013

Krok po kroku: Makijaż dla osób z opadającą powieką.

Malowanie oczu mając opadającą powiekę nie jest łatwe - ale możliwe:) Dziś tutorial w odcieniach złota, fioletu i granatu, ale oczywiście można wykonać w dowolnych barwach, które lubicie.
Pierw oczywiście należy przygotować buzię - tak jak lubicie, ja użyłam kremu BB Clinique w odcieniu 02. Pod oczy korektor MAC pro longwear concealer (NW15). Całą buzię przypudrowałam mineralnym pudrem MAC (light plus).
Przejdźmy do oczu:
Od górnego lewego rogu: Nakładam bazę na całą powiekę górną i dolną - ArtDeco.
Na bazę kładę jasny połyskujący cień Virgin.
Kredką Misslyn 227 electric lilac - namalowałam "jaskółkę" i zaznaczyłam dolną powiekę.
Kreski wykonane kredką zagruntowałam cieniem Gunmetal.
Załamanie powieki zaznaczyłam niewielką ilością ciemniejszego cienia Creep.
Wolną przestrzeń pomiędzy kreską a załamaniem wypełniłam złotym cieniem o nazwie Half Baked.
Namalowałam kreski lainerem Kryolan black, a od wewnątrz złotym Catrice (niestety już nie w sprzedaży).
Tuszujemy rzęsy Yves Rocher - sexy pulp (który już mi się kończy) i tą samą kredką co na początku uzupełniamy linię wodną.
Ostateczne dopieszczenie makijażu oka to zdefiniowanie brwi, użyłam E.l.f eyebrow kit light.
Właśnie zaznaczenie załamania powieki ciemniejszym cieniem jest najistotniejsze w maskowaniu opadającej powieki. Takie małe optyczne oszustwo:p Natomiast wyciągnięcie kresek na zewnątrz powiększa nam dodatkowo oczy. 
Jak już wymaluję oczy i mam pewność, że nie będę robić więcej poprawek przechodzę do konturowania twarzy bronzerem Benefit - Hoola, a na policzki róż Yves Rocher - średnia morela. Wcześniej nie ma sensu, bo podczas malowania oczu często opieram dłonie o twarz.
Na ustach Maybelline - color whisper 430 coral ambition.

Mam nadzieję, że się podoba i chociaż jednej osobie się przyda:)

Widać na zdjęciach część garderoby- sukienkę Insomnia, którą obiecałam pokazać na ciele - szafiarki ze mnie nie będzie, ale jutro obiecuję zaprezentować najlepiej jak potrafię.

31 komentarzy:

  1. Mam podobny układ oczu :)
    Twój makijaż jest śliczny, ale masz ten sam problem co ja :) Zamkniesz oko i wydaje się, że malujesz kreskę do góry :) otwierasz... aona opada razem z powieką i oczy wydają się być smutne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami kreską sie "łamie", ale tym razem na szczęście nie mocno wiec i patrząc przez siebie wygląda dobrze.

      Usuń
  2. Przepiękny makijaż, a dolna powieka zniewala

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :) Choć nie moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny makijaż i fajny tutorial ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować. Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki makijaż bardzo pasuje do Twojego typu urody :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny i bardzo przydatny, bo również mam opadającą powiekę;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten fiolet bardzo ładnie wygląda przy twojej tęczówce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne porady. Na pewno wykorzystam malując moją mamuśkę, ponieważ tez ma opadającą powiekę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam opadającą powiekę, sporo czasu upłynęło aż w końcu nauczyłam się zaznaczać linie (eyelinerem), która wygląda korzystnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczególnie, gdy chce się "wyciągnąć" kreskę trochę dalej

      Usuń
  11. Przyda się, przyda... spróbuję tylko w innej tonacji kolorystycznej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śmiało, można i w brązach + złoto;
      czary, szary + srebro
      i dodawać akcenty kolorystyczne na dolnej powiece względem koloru tęczówki:)

      Usuń
  12. Bardzo mi przypominasz Martę Żmudę Trzebiatowską :) Makijaż cudny!

    OdpowiedzUsuń
  13. O wow! Jak patrzę na zdjęcie, to mam wrażenie, że te kolory się gryzą, ale wygląda to naprawdę super. Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zawsze maluje na wyczucie, bez konkretnego schematu jaki kolor z czym łączyć, jak wychodzi za ciemno to rozświetlam lub dodaję inne barwy i na szczęście się udaje:)

      Usuń
  14. Makijaż zawsze rozpoczynam od oczu, ponieważ większość cieni, które posiadam, wykazuje tendencję do osypywania:(

    Świetny makijaż:) Muszę przyjrzeć się kredkom Misslyn. Widzę, że wśród nich można znaleźć ciekawe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misslyn ma kilka interesujących kolorów;)

      Usuń
  15. piękny makijaż :) zresztą modelka cudna, więc tym bardziej..:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny makijaż! Idealnie koryguje kształt oczu i myslę, że sprawdzi się tak naprawde u każdej dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba, też tak powinnam.codziennie. Mniej więcej już się nauczyłam co powinnam robić i dlaczego. Tylko jakoś tak nie mogę codziennie się zebrać do tego. Kurde.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zachowaj kulturę osobistą, nie obrażaj mnie, ani innych blogerów. Nie wklejaj linków. Masz pytanie - pisz, odpowiem tutaj lub w osobny poście jeżeli temat będzie wymagał rozwinięcia. Zawsze możesz też napisać do mnie maila, a ja najszybciej jak będę mogła odpiszę!