Aktywny wypoczynek + KONKURS


Na reszcie zrobiło się cieplej! Chociaż przeglądając internet, mam wrażenie, że w Gdyni słońce zawitało najpóźniej i przyroda najwolniej rozkwita. Nie mniej jednak korzystam z pogody i w wolnych chwilach spaceruję sama, z mężem czy przyjaciółką. Mam dosyć leniuchowania w domu pod kocem! Dzisiaj pokaże Ci kilka ujęć z poszukiwania wiosny w okolicznym lesie.

Bo Gdynia jak na miasto nad morzem ma wyjątkowo dużo terenów zielonych i o różnym ukształtowaniu powierzchni. Co dla mnie wydaje się naturalne, bo do tego przywykłam, zaskakuje znajomych urodzonych za granicą, a nawet tych mieszkających na drugim końcu polski.

wiosna-w-trójmieście

Niebawem weekend majowy, a ja w tym roku nie mam żadnych planów wyjazdowych, bo pierwotny plan runął w gruzach... Dlatego spacerując, pomyślałam, że koniecznie muszę ogarnąć rower, napompować koła, naoliwić łańcuch itd. Właściwie nie ja, tylko mąż, bo ja się na tym nie znam, ale chętnie pojeżdżę na rowerze, skoro mąż jedzie w delegację...

----

Poza tym, wraz z marką Prezentmarzeń mam dla Ciebie propozycję, aż 35 różnych aktywności w całej Polsce m.in.: paintball, trening squasha, kurs tańca, nauka jazdy konnej, jazda skuterem wodnym, strzelanie... 

Wszystkie atrakcje i lokalizację poznasz tutaj. Do wygrania dla Ciebie lub jako pomysł na prezent dla bliskiej Ci osoby! Może odkryjesz coś nowego, co zamieni się w Twoją pasję?

Voucher prezentowy jest ważny, aż do 09 kwietnia 2019, więc na pewno zdążysz go wykorzystać. Ma przypisany unikalny numer rezerwacji, który umożliwi Ci zapisanie się na wybraną atrakcję.

pomysł-na-aktywny-wypoczynek

Ponieważ mogę nagrodzić tylko jedną osobę, wygra ta, która udzieli w komentarzu najbardziej kreatywnej odpowiedzi* na pytanie: Jaką aktywność chcesz wypróbować w tym roku?
*według mojej subiektywnej oceny

Abym mogła zweryfikować zwycięzcę i skontaktować się w sprawie adresu wysyłki wymagane jest obserwowanie: fan pagu bloga lub mojego instagrama. Nie zapomnij podać imienia lub nazwy pod jaką mnie obserwujesz. Nagrodę wysyłam tylko na terenie polski. Odpowiedzi można nadsyłać do dnia 22.04.2018, a zwycięzcę ogłoszę dnia 23.04.2018 o godz. 20 w tym poście.

Powodzenia!

WYNIK KONKURSU:
Wygrywa Kasia_violino - za piękną rymowankę! Proszę o kontakt przez facebooka lub instagram z adresem do wysyłki. Ponieważ było mi bardzo ciężko wybrać jedną osobę, poprosiłam męża o pomoc. Jego drugą faworytką była Leokadia, więc jeśli zdecyduje się Pani zawitać kiedyś przy okazji do trójmiasta, to proszę o kontakt!

Komentarze

  1. Piękne leśne ścieżki ! Ciekawa jestem kto tam na drzewie te trampki powiesił ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ale przykuły mój wzrok, więc chciałam to pokazać ;) Kiedyś w dzielnicy w której mieszkałam, koło szkoły na dużym drzewie doliczyłam ponad 20 par trampek :P

      Usuń
    2. Nieźle! :-)
      W Pradze na Metronomie jest cała wystawa butów (a przynajmniej była jeszcze kiedy byłam tam ostatnio). Nie mam pojęcia, o co w tym chodzi i co to za tradycja, choć zawsze, gdy to widzę, usiłuję się dowiedzieć. :-)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia i piękne są tereny w Trójmieście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to akurat w pobliżu Witomina było, czyli blisko Ciebie;)

      Usuń
  3. Ja z mężem chcielibyśmy spróbować w tym roku pilotować samolot pasażerski - oczywiście w symulatorze lotów samolotem....:-))) (ika7007 instagram)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne to pierwsze zdjęcie na którym jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to w ogóle zazdroszczę wszystkim, którzy mieszkają nad morzem. Chciałabym mieć nad morze tak z max godzinę jazdy, a mam 6 h :( ale może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, to tak jak ja zazdroszczę innym gór :P Chociaż chętnie korzystam ze spaceru nad morzem.

      Usuń
  6. Ale klimatyczne zdjęcia! Uwielbiam spacery po lesie ♥ I jazdę na rowerze, choć to dla mnie raczej środek lokomocji w zastępstwie autobusu, rzadko biorę rower żeby tylko pojeździć.
    A jeśli chodzi o aktywność, jakiej chcę spróbować w tym roku, to może to dziwne, ale chciałabym zająć się ogrodem. Po ostatnim męczącym roku nie mam sił na wychodzenie ze strefy komfortu, w tym roku potrzebuję czegoś wyciszającego, w rytmie slow life. A że po raz pierwszy mam własny kawałek ziemi i przeprowadziłam się z mieszkania do domu, to roboty ogrodnicze są tym, co sobie zaplanowałam na majówkę. I o rany, ale się nie mogę doczekać! Muszę wyciąć stare krzaki, zebrać leżące na ziemi gałęzie, zagrabić, wypielić, wysiać trawę i posadzić jakieś kwiatki. Na pewno wysieję nasturcję i zrobię potem sałatkę z jej kwiatów :D A na koniec ustawie sobie ławeczkę do czytania książek albo rozwinę matę do jogi i będę odpoczywać w moim tajemniczym ogrodzie. I patrzeć na drepczące za płotkiem kurki hihi :D ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, a ja odwrotnie, rzadko jeżdżę rowerem by dojechać do celu, tylko właśnie w formie relaksu/sportu.
      Podziwiam, że chcesz podłubać w ziemi, mnie to nigdy nie kręciło, ograniczam się do kilku doniczek na balkonie.
      Rozumiem, że Twoją odpowiedź mam zaliczyć jako zgłoszenie w konkursie?

      Usuń
  7. To prawda, że Gdynia ma bardzo różnorodne ukształtowanie terenu. Wzgórza morenowe potrafią być bardzo wysokie. Żeby dojść do mnie z Morskiej, trzeba wejść około 31 metrów w górę, czyli pokonać wysokość wieżowca - i to na zaledwie kilkuset metrach, więc naprawdę jest stromo. Mało tego, za oknem mam tak wysoką górę, że mimo mieszkania na którymś piętrze - mogłabym patrzeć komuś stojącemu na niej prosto w oczy ;) Z tego powodu rzadko chodzę po obecnym tu lesie. Bo jest tak stromy, że żeby w ogóle do niego WEJŚĆ, trzeba się zmęczyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię Ci się Basiu, jakbym codziennie musiała tak chodzić pod górkę to pewnie do lasu już by mi się nie chciało iść. I tak dzięki temu masz sporo ruchu każdego dnia :)

      Usuń
  8. Ahhh, strasznie się cieszę, że już wiosna! Też uwielbiam aktywny wypoczynek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszyscy nie mogli się doczekać wiosny! :)

      Usuń
  9. Ja będąc w Gdyni również byłam zaskoczona jej ukształtowaniem także rozumiem innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie najlepszym miejscem do spacerów, jazdy na rowerze i wypadów za miasto są Bory Tucholskie, często się tam wybieram, żeby strzelić kilka fotek i się zrelaksować. Masa możliwości spędzenia wolnego czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bory Tucholskie miło wspominam z wakacji w dzieciństwie, wujek miał tam działkę nad jeziorem ;)

      Usuń
  11. Jaką aktywność chcę wypróbować w tym roku?
    Piknik w bazie z koców na łóżku czy skok spadochronowy ze stratosfery... Mniej ważne jaką, ważniejsze, że z NIM.
    (Natalia Tomaszczyk, facebook)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baza z koców <3 aż mi się dzieciństwo przypomniało!

      Usuń
  12. Od dziecka marzenie miałam...:
    konno jeździć bardzo chciałam!
    Niemal trzydziestki dobiłam,
    lecz wciąż się nie nauczyłam! ;(
    Prezent marzeń oferuje
    to, czego mi tak brakuje...
    bowiem w "AKTYWNIE" pakiecie
    i JAZDĘ KONNĄ znajdziecie!!!
    Lekcję taką bym wybrała,
    gdybym przypadkiem wygrała...
    ...więc walczę tu o nagrodę:
    cudowną, konną przygodę...

    Na Instagramie obserwuję jako kasia_violino
    Facebookowy fan page też lubię! ;)
    Pozdrawiam serdecznie-Katarzyna Morcinek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym wygrać zestaw "AKTYWNIE", bo wśród proponowanych w nim atrakcji znajduje się m.in. kurs strzelania z broni palnej ("Poznaj strzelanie")! Tego typu rozrywka byłaby dla mnie, strudzonego nauczyciela z 30-letnim stażem pracy, doskonałym sposobem na rozładowanie napięć po zajęciach w szkole... ;)

    Zestaw AKTYWNIE wygrać bym chciała,
    bom jeszcze broni w rękach nie miała!
    Strzały do tarczy to me marzenie...
    Na długo dałyby odprężenie!

    Polubiłam fan page na Facebooku! ;) (Leokadia Remiorz)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Leokadia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jak ja, ale w tym roku chcę mężowi zrobić niespodziankę... Od kilku lat czyta, ogląda filmiki i zachwyca się szybownictwem. Niestety nigdy niczym nie leciał... Sam żałuje wydać pieniądze na siebie i obdarowuje dzieciaki. Czas więc troszeczkę pomóc mu w realizacji marzenia 😍Kto wie, może nie skończy się na jednym locie, a nową pasją ...😉

    Oczywiście obserwuje cię na insta jako pasjekaroliny. A teraz zbieram się do lasu na rower - jest tam pięknie, że szkoda siedzieć w domu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina a Ty jak zawsze myślisz o bliskich <3
      Miłej przejażdżki !

      Usuń
  15. A ja w tym roku chciałabym spróbować salsy! Niesamowicie mi się podoba, a w dzieciństwie trochę tańczyłam, chodziłam na akrobatykę i brakuje mi tej formy ruchu. Siłownie często mnie nudzą, biegać nie mogę; taniec był moim ulubionym zajęciem za dziecka i w tym roku chciałabym wrócić do rzeczy, które już kiedyś robiłam, ale z różnych powodów porzuciłam. A jeśli przy okazji będę mogła spalić parę kalorii i czuć się pewniej na parkiecie i w swoim ciele - nie powiem "nie". :) (insta- hannkmi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Najlepiej wybrać aktywność, która przy okazji jest świetną zabawą!

      Usuń
  16. Paintball zdecydowanie😊....dwójka dzieci, praca, dom....nie żebym narzekała Kocham to wszystko właśnie razem....Ale czasem mam ochotę aktywnie odreagować, zrobić coś tylko DLA SIEBIE. Tak żeby pamiętać że ja też jestem wazna😉

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna okolica na tych zdjęciach. Też mi się marzy rower, ale jeszcze "ogarniam zdrowie". Miłych wycieczek! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne wiosenne zdjęcia, okolica cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdynia jest idealnym miejscem na odpoczynek. Można spedzić wolny czas leżąc na plaży lub spacerując w pobliskich lasach. Każdy znajdzie idealną formę odpoczynku dla siebie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Zachowaj kulturę osobistą, nie obrażaj mnie, ani innych blogerów. Nie wklejaj linków. Masz pytanie - pisz, odpowiem tutaj lub w osobny poście jeżeli temat będzie wymagał rozwinięcia. Zawsze możesz też napisać do mnie maila, a ja najszybciej jak będę mogła odpiszę!