Zamiast peelingu do twarzy

maseczka-z-węglem

Pisałam już niejednokrotnie, że najbardziej lubię peelingi enzymatyczne do skóry twarzy. Ostatnio recenzowałam jeden z nich tutaj. A dzisiaj czas na przedstawienie produktu, który z powodzeniem peeling może zastąpić. Mowa o masce czarny detox marki Tołpa, czyli maseczce o właściwościach oczyszczających. Stosuję ją od dwóch miesięcy z częstotliwością 1-2 razy w tygodniu i bardzo polubiłam za działanie. 

Maseczka znajduje się w 40 ml aluminiowej tubce ("bo takie opakowanie nie zasysa powietrza i bakterii"), z której pozostała mi jeszcze połowa zawartości. Wydaje mi się bardziej wydajna niż peeling enzymatyczny tej marki. Ma konsystencję gęstej śmietany, którą łatwo zaaplikować na skórze twarzy odpowiedniej grubości warstwą. Warstwa na skórze powinna równomiernie pokrywać skórę, bez prześwitów inaczej zbyt szybko wyschnie na skórze i nie będzie miała szansy lepiej zadziałać. 

Jeżeli lubicie maseczki glinkowe, ale tak jak ja, jesteście zbyt leniwe do ich samodzielnego rozrabiania, to będzie idealne rozwiązanie! Maseczka w składzie oprócz białej glinki zawiera borowinę i węgiel. Stąd ciemny kolor maski, nie nazwałabym ją czarną maską, lecz szarą, ale te wszystkie czarne maski zdobyły ostatniego czasu ogromną popularność. 

tołpa-maska-czarny-detoks-recenzja

maska-czarny-detox-czy-warto

Maseczka według producenta ma za zadanie detoksykować, głęboko oczyszczać, redukować niedoskonałości, pochłaniać sebum i zwężać rozszerzone pory. Co ja zaobserwowałam po jej zastosowaniu? Sama aplikacja, jak i trzymanie maseczki na skórze jest przyjemne, nic nie piecze. Po zmyciu skóra jest oczyszczona, wygładzona, pory skóry zdecydowanie obkurczone. A w ciągu dnia skóra nie wydziela nadmiernie łoju. Ewentualne niedoskonałości szybko się po tej masce goją. 

Można ją stosować do skóry wrażliwej, mieszanej, tłustej i trądzikowej. Nie zauważyłam żadnego podrażnienia po jej zastosowaniu, zmywa się łatwo, bez konieczności tarcia, więc faktycznie może nadawać się do wrażliwszych cer. Moja nie jest jakoś wyjątkowo wrażliwa, ale peeling enzymatyczny Tołpa powodował u mnie swego rodzaju dyskomfort. Więc jeśli miałabym wybierać, wolę tę maskę! 

Producent zaleca stosowanie maseczki nawet 2-3 razy w tygodniu, ja jak już wspomniałam, stosuję 1-2 razy, bo jestem za leniwa, no i mojej skórze to wystarcza. Maska kosztuje ok. 30 zł, cenę uważam za rozsądną i przyjazną dla portfela również nastolatki. Nie ukrywam, że maseczkę dostałam na konferencji Meet Beauty, na której byłam w kwietniu tego roku. Nie ma to wpływu na moją opinię, zawsze szczerze polecam, gdy coś przypadnie mi do gustu, tak samo, jak w tym przypadku. Nie mam też oporów skrytykować, gdy coś jest kiepskie. 

TOŁPA-MASKA-DETOKS-RECENZJA
Gdy maseczka wysycha staje się jaśniejsza, mocniej napina skórę, a pory wyglądają jak kratery wulkanu :P

INCI: Aqua, Kaolin, Glycerin, Bentonite,Peat Extract, Hydrolyzed Algin, Zinc Sulfate, Disodium EDTA, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Parfum, Charcol POwder, Polyglyceryl-10 Stearate, Polyglycerin-10, Polyglceryl-10 Myristate, Sodium Dehydroacetate, Citric Acid, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol. 

Znam też inną czarną maskę, którą polubiłam wcześniej i zużyłam dwie tubki, mowa o maseczce Evree,  o której pisałam tutaj

A może Ty znasz jakąś dobrą maseczkę oczyszczającą do twarzy?

Komentarze

  1. Cieszę się, że maska Ci służy, ładnie Ci w niej ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta maska jest niezwykle twarzowa ;D Ja i tak wykonywałam przed nią peeling 3 enzymy. Teraz maska i peeling poczekają, aż moja skóra się uspokoi. W ogóle ostatnio mój jedyny peeling to gąbka konjac..

    OdpowiedzUsuń
  3. Duzo o niej slyszalam, niestety mam ograniczony dostep do Polskich marek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, na pewno u Ciebie są inne dobre produkty :)

      Usuń
  4. Ja mam wersje peeling z marakują, cudny zapach. Ta tez jest ciekawa <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta maska, jak i słynny już w blogosferze peeling z Tołpy, są na mojej wishliście i chętnie sięgnę po te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że jesień to dobry czas, żeby o siebie zadbać, więc z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Po lecie się przyda odświeżenie cery.

      Usuń
  7. Też ją mam, otworzyłam parę tygodni temu (wcześniej miałam wspomnianą przez Ciebie Evree). Jak na razie jestem naprawdę zadowolona z tej maseczki Tołpa, super dla leniwych, którym się nie chce rozrabiać glinki z wodą ;) Używam raz w tygodniu, bo częściej mi się nie chce, zresztą tyle wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie takim leniwcem jestem :) U mnie różnie, kieruje się tym jak czuje pod palcami, że już potrzebuje odświeżenia czy nie :)

      Usuń
  8. Ładnemu we wszystkim ładnie! :) Zaintrygowałaś mnie tym produktem, gdy tylko mój peeling i glinka się skończy, z pewnością sięgnę po tę maseczkę. Szczególnie cieszy mnie opakowanie, w końcu jakaś alternatywa dla wszechobecnego plastiku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, ze jestes z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra oczyszczająca hmmm Planeta Organica i miałam odlewkę Himalaya Neem od Ani - zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasuje Ci na twarzy :)
    Mam ją, ale w sumie na razie u mnie przeszła bez większego 'wow', choć użyłam ją dopiero 2-3 razy, więc jeszcze nie wydaję oceny :)
    Też nie chce mi się robić glinek samemu, wolę postawić na gotowce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem ciekawie to wygląda, no i dla mnie najważniejsza zaleta, nie zielona :D

    OdpowiedzUsuń
  13. używam peeling i chętnie spróbuję tą maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dużo niefajnego czytałam o tołpa :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety, nie przepadam za glinkami, więc to chyba nie byłby mój typ. Dużo ostatnio wszędzie tych węglowych kosmetyków, więc pewnie jakaś alternatywa by się znalazła.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny jest ten twój szlafrok. Czegoś takiego szukam, ma taką fajną teksturę. Powiesz mi skąd go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go w lumpeksie, ale podobne widziałam h&m home czy tkmaxxie za cenę ok. 100-150 zł. Bogusia

      Usuń
  17. Najczęściej stosuję maseczki nawilżające, lubię też odżywcze i przeciwstarzeniowe. Oczyszczające stosuję najrzadziej. Tej nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta maseczka jest rewelacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja używam takiej czarnej świnkowej ona jest cudna bardzo dobrze oczyszcza ten peeloff, jesli chodzi o tą z Tołpy to tak średnio się u mnie spisała za to enzymatyczny z tej serii to jets bóstwo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bogusiu kiedy można się spodziewać u Ciebie kolejnej recenzji Phillips lumea?
    https://www.mediaexpert.pl/depilatory/depilator-ipl-philps-sc1995-00-lumea-advanced,id-590263?gclid=Cj0KCQiArenfBRCoARIsAFc1FqeC5WJ81Lzps6WI3lPv9mhqRTLdtLwkWl8teBs1mb_AdYMTmYfpiAkaAlirEALw_wcB&gclsrc=aw.ds ten z linka jest najtańszy, ale czy To dokładnie ten model, który poiadasz? Myślę nad nim cały czas, ale jednak to za dużo kasy do wydania na raz, a wiarygodnych opinie w necie jak na lekarstwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam zarówno na instagramie jak i na facebooku, że zawieszam działalność blogową :P Ale potwierdzam, że po upływie roku dalej jestem bardzo zadowolona ze sprzętu, wykonuję jeszcze zabiegi przypominające raz na miesiąc, ale włosków jest bardzo, bardzo mało, więc spokojnie mogłam spędzić tydzień na wakacjach w ciepłych krajach i nie martwić się o strefę bikini,pachy i nogi. Pomimo że miałam przerwę w bikini w maju po operacji wyrostka i blizny w okolicach podbrzusza. Ja wybrałam najtańszy dostępny model, pisałam o tym na blogu, który dokładnie, proszę cofnij się do postu o pierwszych wrażeniach i tę informację na pewno znajdziesz.

      Bogusia

      Usuń
    2. Oj szkoda że zawieszasz blogową działalność. Kiedyś czytałam Twojego bloga. Potem była przerwa a teraz wróciłam i nie dotarłam do tego wpisu. Szkoda ale może kiedyś wrócisz :*

      Usuń
  21. Bogusia jaki masz rozmiar spodni levis?

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubię takie maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja lubię oczyszczającą bielenda carbo detox, używam wersji do cery mieszanej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam tą maseczkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie używałam ani peelingu ani tej maseczki ale kuszą mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny wpis :) Chociaż ja bardzo rzadko używam maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bogusiu, zrezygnowałaś z bloga? Od prawie 2 miesięcy nic tu się nie pojawia.....

    OdpowiedzUsuń
  28. ja również wyczekuję wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Polubiłam już po pierwszym użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super :) Z chęcią wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię peeling i tą maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jeśli tak dobra to również wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę przyznać że bardzo ciekawie to wszystko wygląda.Jestem pod bardzo dużym wrażeniem tego wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja zdecydowanie bardziej wolę enzymatyczny peeling ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. nie używałam, ale lubię czarny węgiel w różnych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Moja ulubiona maska. Tołpa jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. A mnie Tołpa, niestety, uczula... moja siostra bez problemu korzysta z ich kosmetyków i sobie chwali, ja niestety nie mogę :( i nie wiem, co jest przyczyną... :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam tę maskę, ale jeszcze nie otworzyłam, bo mam dużo masek w użyciu i głównie oczyszczające. :) Moją ulubioną maseczką jest oczyszczająca Tea Tree z The Body Shop.

    OdpowiedzUsuń
  39. Znakomita propozycja. Wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ciekawa propozycja, aż chyba się sama skuszę =D uwielbiam maseczki i z pewnością po nią sięgnę. Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie ;)
    Klaudia z modnenewsy.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdecydowanie moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Widziałam reklamy. Trzeba wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dobrze jest też pamiętać o tym, że poza dbaniem o skórę twarzy i całego ciała, ważna jest codzienna zrównoważona dieta. Piękno zaczyna sie od środka.

    OdpowiedzUsuń
  44. Zdecydowanie polecam! Ja do Tołpy nie byłam przekonana, ale teraz uważam, że to jedna z najlepszych firm kosmetycznych ever :) :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Super zaczynam go szukać

    OdpowiedzUsuń
  46. Tołpa to jest to. Nie mogłabym bez ich kosmetyków już chyba funkcjonować :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam ją. Moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciągle czekamy na nowy wpis :) tęskno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu zapraszam na instagram @boskejsza tam jestem wciąż aktywna :) również kosmetycznie

      Usuń
  49. Bardzo pomocny wpis. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super wpis. Czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  51. To ja sobie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo lubie produkty tołpy, ten z z checia sprawdze.

    OdpowiedzUsuń
  53. A kiedy coś nowego sie u Pani pojawi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na instagram @boskejsza
      Niestety nie mam czasu prowadzić dalej bloga.

      Usuń
  54. I to się nazywa uroda, nawet w szarej maseczce ładnie wyglądać :) koniecznie trzeba taki produkt wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  55. Moim zdaniem tym wątkiem na pewno zainteresuje się bardzo dużo osób.Jestem tego pewny.

    OdpowiedzUsuń
  56. Nigdy wcześniej nie słyszałem o tym produkcie. Ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  57. A kiedy coś nowego się pojawi od Pani?:) czekamy!

    OdpowiedzUsuń
  58. Używam tego produktu od jakiś 3 tygodni i jest naprawdę rewelacyjny :) aż dziw, że dopiero teraz tu trafiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Dla mnie moda zawsze jest najważniejsza. Takie jest moje zdanie na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  60. To prawda, Tołpa super ulepszyła swoje kosmetyki, moja skóra bardzo je lubi. Stosuję więc regularnie i chwalę sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Kosmetyki tej marki oceniam bardzo wysoko. Obojętnie po co sięgnę jestem zadowolona z efektów.

    OdpowiedzUsuń
  62. Przy maseczkach z glinką należy pamiętać o tym, aby nie dopuścić do jej całkowitego wyschnięcia. Dlatego też warto od czasu do czasu, gdy czujemy, ze wysycha spryskać ją np. tonikiem, hydrolatem bądź zwykłą wodą.

    OdpowiedzUsuń
  63. Na portalu o tematyce kobiecej zauważyłam ostatnio mnóstwo kosmetyków z węglem. Mam wrażenie, że stał się on ostatnio modnym składnikiem. Ale nie można mu odmówić tego, że świetnie oczyszcza skórę.

    OdpowiedzUsuń
  64. Być może skuszę się na tą maseczkę.

    OdpowiedzUsuń
  65. Czarny detox występuje w wielu produktach kosmetycznych, które zawierają węgiel. Fajnie, że polska marka tak dobrze się rozwija i wprowadza nowości. Coraz więcej jest zwolenniczek produktów Tołpa.

    OdpowiedzUsuń
  66. Można powiedzieć że to jest czarne złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Również chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Taką maseczkę węglową można zrobić samemu. W aptece online można kupić węgiel aktywny, otworzyć kapsułki, zmieszać z glinką, czy nawet kremem i nałożyć na twarz.

    OdpowiedzUsuń
  69. Chyba się na nią skuszę, bo jestem zbyt leniwa na samodzielne rozdrabnianie glinki.

    OdpowiedzUsuń
  70. Szkoda, że nic nowego u Pani już nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  71. Ciekawy produkt, który na pewno warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  72. Gdybyś chciała wypromować swoją stronę lub biznes to polecam usługi agencji marketingowej Kreacja SUkcesu. Zajmuje się ona również transkrypcją nagrań - https://kreacjasukcesu.pl/transkrypcja-nagran/. Warto się do niej zgłosić jeśli potrzebujesz notatek z jakichś ważnych wykłądów które nagrywałaś.

    OdpowiedzUsuń
  73. Twarz to nie stopy że można zakryć :D trzeba dbać!

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo fajna maseczka na naturalnych składnikach. Super sprawa dla cery twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  75. Ten blog na pewno jest bardzo ciekawy. Postaram się przeczytać każdy artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja bardzo lubię kosmetyki marki tołpa przede wszystkim za ich skuteczność. Maskę czarny detox stosuję od dawna. Skóra po niej jest wygładzona, szybciej znikają też niedoskonałości. Poza tym dużą zaletą jest to, że można ją stosować do różnych typów skóry. Ja mam wrażliwą i czasem trudno mi znaleźć odpowiedni produkt dla siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  77. Czy taka maseczka jest skuteczna? Czy warto próbować? Uważam że urodę twarzy trudno poprawić bez takich działań, ale czy to ma sens i jest bezpieczne?

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  79. Naprawdę warto korzystać i robić taką maseczkę. Długoterminowo daje świetne efekty.

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo przydatny artykuł - dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  81. Z masek detox to jest mój hit: sklep.malpex.pl/produkt/marion-detox-czarna-maska-peel-off-z-aktywnym-weglem/

    OdpowiedzUsuń
  82. Wraz ze wzrostem popularności zabiegów na twarz, ważne jest, aby lepiej zrozumieć, na czym polegają te zabiegi.

    OdpowiedzUsuń
  83. Jaki jest skład tego preparatu?

    OdpowiedzUsuń
  84. Dziękuje za konstruktywną ocenę produktu

    OdpowiedzUsuń
  85. Zapraszamy do naszego portalu z ogłoszeniami lexa.vip

    OdpowiedzUsuń
  86. Tołpa posiada wiele bardzo fajnych produktów kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Zachowaj kulturę osobistą, nie obrażaj mnie, ani innych blogerów. Nie wklejaj linków. Masz pytanie - pisz, odpowiem tutaj lub w osobny poście jeżeli temat będzie wymagał rozwinięcia. Zawsze możesz też napisać do mnie maila, a ja najszybciej jak będę mogła odpiszę!