Maybelline - color whisper | 120 petal rebel & 430 coral ambition



Komentarze

  1. Koralowy kolor bardzo mi się podoba :) W takim razie czekam na recenzję :))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne mają kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba ciekawe i cudnie prezentujące się ;) Mam coraz większą ochotę na te szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te odcienie... tyle pieknych kolorów - nie sposób sie oprzeć :D
    Twoje odcienie są świetne, bardzo mi się podobaja jasne kolory na ustach

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne :) mam ochotę kpić sobie jedną jakąś w mocniejszym kolorze, ale po cichu liczę na nagrodę u Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie ładne i w moim guście :)
    A Twoje zdjęcie po prostu zapiera dech w piersiach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz tak fotogeniczne usta, że wszystko na Tobie dobrze wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Ty masz ładną tą buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nr 430 genialna ;) chociaz mialam nadzieje na mocniejszy kolor na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jej, jakie fajne zdjęcie na końcu mogłabyś coś reklamować. na przykład color whispers :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Coral jest cudowny, muszę go zmacać w Rossmannie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. jak tak patrze na Twoje zdjecia, to zaluje, ze nie jestem facetem :D jaka Ty jestes sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny kosmetyk, na pewno skuszę się na jeszcze jakiś odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie :) Wolę takie delikatne i lekko transparentne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam jedną sztukę o numerku 160 i z pewnością kupię więcej, czaję się tylko na jakąś promocję ;) bardzo podoba mi się petal rabel :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz tak świeżo :) A z kolorków bardziej przypadł mi do gustu coral ambition. Lubię takie delikatne kolorki, które można nakładać praktycznie w biegu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądają bardzo naturalnie :) co jestem w drogerii, to je oglądam, chyba w końcu się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Zachowaj kulturę osobistą, nie obrażaj mnie, ani innych blogerów. Nie wklejaj linków. Masz pytanie - pisz, odpowiem tutaj lub w osobny poście jeżeli temat będzie wymagał rozwinięcia. Zawsze możesz też napisać do mnie maila, a ja najszybciej jak będę mogła odpiszę!