Dbam o ciało! Tołpa - modelujący balsam ujędrniający do ciała.

Spodobała mi się filozofia marki Tołpa, Modelujący balsam  ujędrniający do ciała zawiera naturalne ekstrakty roślinne, ekologiczny torf, nie zawiera alergenów ani sztucznych barwników. Opakowanie nadaje się do recyklingu. 

Moje kryteria w poszukiwaniu ideału do smarowania ciała:
- brak parafiny
- szybka wchłanialność kosmetyku pozwalająca na ubranie się zaraz po
- skoro już smaruję, nawilżam to niech przy okazji ujędrnia/ napina czy modeluje
- nie przeszkadzają mi parabeny...

250 ml balsamu kosztuje ok. 22 zł - znośnie, bywają tańsze oraz droższe kosmetyki do pielęgnacji ciała. Tubka jest plastikowa, pół-transparentna dzięki czemu widzimy ile produktu jeszcze pozostało. Można postawić ją postawić na szerokiej podstawie - stanowiącej nakrętkę z otworkiem. Otwór jest w sam raz, nie zdarzyło mi się wylać za dużo produktu, mimo swojej lejącej konsystencji. Konsystencja jest lekka, łatwo się rozsmarowuje na ciele, wchłanianie trochę dłuższe niż bym chciała, ale znośne. Pozostawia film, skóra jest przyjemna w dotyku, ale nie tłusta. Zauważyłam nawilżenie - które spokojnie utrzymuje się do następnej kąpieli. Wystarcza na ok. 3 miesiące codziennego stosowania na okolice nogi, pupa i brzuch (raz dziennie, czasami dwa). Aplikacji towarzyszy delikatny, orzeźwiający zapach cytrusów? 
majowe plażowanie
Co do ujędrnienia skóry? Jak wiecie jestem/ staram się być aktywną osobą fizycznie (co czwartki publikowałam Wam moje treningi - teraz będą pojawiać się trochę rzadziej np. 1-2 razy w miesiącu). Odżywiam się średnio, czasami mega zdrowo czasami sięgam po piwo i chipsy... Uważam, że te dwa aspekty (ćwiczenia i dieta) są bardzo ważne w uzyskaniu jędrnej skóry, a balsamy to dodatek. W tym przypadku miły dodatek! 
Oraz na działce smażenie...
Skład dla ciekawskich:
Aqua, Glycerin, Persea Gratissima (avocado) Oil, Caprylic/ Capric Triglyceride, Hexyldecanol, Isohexadecane, Glyceryl Stearate, Glyceryl Stearate SE, Beeswax, Peat Extract, Trifolium Pratense Extract, Paullinia Cupana Seed Extract, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Lecithin, PEG-100 Stearate, Sodium Acrylate/ Acyloyldimethyl Taurate Copolymer, Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Isohexadecane, Polysorbate 80, Parfum, Stearic Acid, Carbomer, Disodium Phosphate, Butylene Glycol, Sodium Hydroxide, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylpharaben, Propylparaben, Isobutylpharaben, DMDM Hydrantoin.

Szczerze polecam! Z chęcią zaopatrzę się w kolejne smarowidła marki Tołpa.

Komentarze

  1. ja używam krem-żel z tołpy i ciekawa jestem co tam zdziała

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze kusiły mnie kremy tego pokroju, z drugiej strony jestem świadoma, że bez intensywnych ćwiczeń takie mazidła nie zdziałają nic... i w sumie dlatego nigdy nie zdecydowałam się na zakup :P. Mam jednak to szczęście, że zupełnie nie trawię smaku czekolady i czipsów, dwie niezdrowe rzeczy wypadają mi z diety, gorzej, że słodkich, tuczących diabłów jest więcej... :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam większe zapędy do tych słonych przekąsek:P

      mazidła same w sobie nawilżą, zapobiegną odparowywaniu wody z naskórka dzięki czemu będzie skóra milsza w dotyku, a jak już się mam czymś smarować to niech dodatkowo ma ujędrniające właściwości;) nie schudniemy od tego kilka centymetrów ale smarować nie zaszkodzi...

      Usuń
  3. Jeszcze nie używałam niczego z Tołpy, może poszukam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie tego typu produkty to również miły dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Tołpę, ale tego balsamu nie miałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Balsamy z Tołpy bardzo mnie kuszą, słyszałam wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja to najbardziej tego plażowania Ci zazdroszczę :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie brakuje regularności, a niestety, w przypadku tego typu kosmetyków jest niezwykle ważna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi koleżanki. Super, że powstają takie miejsca w internecie, bo to one ratują mi życie. Mój jedyny kumpel Adam Hofman zwykł mawiać, że jestem beztalenciem jeżeli chodzi o mój styl , ale dzięki Twoim pomysłom mogę się zmienić i pokazać mu środkowego paluszka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Zachowaj kulturę osobistą, nie obrażaj mnie, ani innych blogerów. Nie wklejaj linków. Masz pytanie - pisz, odpowiem tutaj lub w osobny poście jeżeli temat będzie wymagał rozwinięcia. Zawsze możesz też napisać do mnie maila, a ja najszybciej jak będę mogła odpiszę!