Plakaty w moim domu

 


Długo szukałam plakatów, które wypełnią tę pustkę na ścianie między oknem a drzwiami balkonowymi w naszym pokoju dziennym. Wcześniej miałam tu galerie plakatów związanych z naturą, ale niestety wybrałam za mały format (kilka lat temu) i nie wyglądało to dobrze. Tym bardziej ucieszyłam się, gdy zaproponowano mi współpracę ze sklepem internetowym Gallerix

Jeśli wiesz na czym polega tworzenie mapy marzeń, a końcówka roku to dobry moment na przygotowanie swojej, to zrozumiesz dlaczego wybrałam akurat takie plakaty. Umieściłam to, co jest dla mnie teraz ważne i o czym marzę w przyszłości. "Love is the food of live, travel is dessert" To też mała podpowiedź, co wybraliśmy dla siebie w tym roku pod choinkę. 

Ściany w naszym mieszkaniu są białe, chociaż nie widać tego na tych fotografiach tak dobrze, bo zimowe światło jest jakie jest, to bardzo lubię biel, a wnętrze wolę urozmaicić dodatkami. Czarne ramy również są z Gallerix, drewniane miałam już wcześniej w domu i postanowiłam je wykorzystać ponownie. 

I chociaż nie pokazuje mojego męża w social mediach, to niedawno obchodziliśmy 11 rocznicę ślubu i plakat Tango w czarnej drewnianej ramie 50x70 cm, to dla mnie taki symbol bliskości. 

Przyjemnie mi się siedzi na kanapie i spogląda na ścianę z plakatami, szczególnie, że przed nami kilka świątecznych dni, gdy będziemy mieli więcej czasu dla siebie. 

Mam też dla Ciebie kod upoważniający do 30% zniżki na produkty Gallerix: Boskejsza30 ważny do 12 stycznia 2022 roku. Zerknijcie na stronę, jest w czym wybierać! 

Jeszcze taka praktyczna informacja, przesyłka szła dłużej niż myślałam, ale zapewne z racji zbliżających się świąt, natomiast miałam bardzo dobry kontakt z biurem obsługi i czułam się zaopiekowana. Trafiła w moje ręce dobrze zabezpieczona przed uszkodzeniem, druk jest wyraźny na grubym matowym papierze. 

Jak Ci się podoba? W razie pytań pisz śmiało. 

Komentarze

  1. Pamiętam czasy, jak miałem pokój obwieszony plakatami gwiazd piłki nożnej i muzyki pop! ;) Było to dobre 25 lat temu! :D Dziś postrzegam plakaty podobnie jak Ty, czyli jako stylowa ozdoba wnętrza. Na chwilę obecną na ścianach u mnie goszczą fotoobrazy z moich zdjęć i artystyczne prace mojej żony - ale pewnie i na plakaty znajdzie się miejsce w przyszłości!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnej jakości plakaty. Wyglądają naprawdę rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam cały przedpokój obwieszony plakatami głownie motywy morza i gór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię jak na ścianach są jakieś plakaty lub obrazy. Jednak aby takie dekoracje nie wyglądały zbyt kiczowato warto poradzić się w tej sprawie architekta wnetrz https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje . Nas czeka zmiana aranżacji w mieszkaniu, po remoncie, więc chyba skorzystać ze wsparcia fachowców.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne plakaty. Znakomicie udekorowany dom. Wygląda naprawdę rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały blok i fajne treści

    OdpowiedzUsuń
  8. blog jest extra bede tu wracać!

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały blok i fajne treści

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze ozdoby na ścianie kojarzyły mi się z obrazami. Nie pomyślałam, że plakaty też mogą być wspaniałą i nowoczesną dekoracją. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Zachowaj kulturę osobistą, nie obrażaj mnie, ani innych blogerów. Nie wklejaj linków. Masz pytanie - pisz, odpowiem tutaj lub w osobny poście jeżeli temat będzie wymagał rozwinięcia. Zawsze możesz też napisać do mnie maila, a ja najszybciej jak będę mogła odpiszę!