26 sie 2016

Zarabianie pieniędzy w sieci | Moje pierwsze 25$.


kliknij by powiększyć
EDIT: Z przykrością ogłaszam, że dnia 05.09.2016 zasady uległy zmianie. Zostało zablokowane naliczanie 0,005$ za kliknięcie i oglądanie reklamy, więc nie ma możliwości zarobienia 0,5$ za 100 reklam dziennie. Najwidoczniej program MXRevShare nastawia się wyłącznie na osoby inwestujące swoje pieniądze w zakupy Adpacków. Żałuję, że zmiana ta nastąpiła tak szybko, po moim przystąpieniu do programu, oraz Was, osób którym ten program poleciłam. To jak podcięcie skrzydeł zaraz po tym nauczeniu się latać. Czuję się w obowiązku o tym tutaj napisać, ponieważ sama mam dylemat, czy w dalszym ciągu w programie uczestniczyć. Dziękuję Wam za zaufanie, którym mnie obdarzyliście. Jesteście najlepsi!

Przedwczoraj na facebooku opublikowałam zdjęcie (patrz obok) a dokładnie zrzut ekranu mojego komputera, żeby pokazać jak udało mi się zarobić swoje pierwsze 25$ w sieci. Bez inwestowania własnych pieniędzy, jedynie czas, którym akurat dysponowałam. Nie wiedziałam, czy poświęcać czas na pisanie o tym na blogu, ale skoro jest zainteresowanie z Waszej strony, to tak będzie łatwiej niż każdemu z osobna opowiadać o co w tym biznesie chodzi. W największym skrócie: 


Jeżeli chcesz dorobić/ zarobić pieniądze, jesteś pełnoletni/a, dysponujesz czasem (na początek około godziny dziennie, później mniej), dostępem do internetu, cierpliwością - to biznes dla Ciebie. 

Może to być Twoje dodatkowe źródło dochodu, a może nawet być jedyne. To Ty decydujesz ile czasu dziennie poświęcisz na "klikanie" i czy zwerbujesz kolejne osoby, które będą z Tobą współpracować. Nie musisz nikomu polecać tego systemu zarabiania, możesz też działać samodzielnie, by uzyskać dochód. I w zależności od tego jakie kroki podejmiesz możesz zarobić ok. 700 zł rocznie, albo znacznie więcej... 
Zdecydowałam się na ten sposób zarobku początkowo z ciekawości, czy to działa? Oraz dlatego, że od dłuższego czasu marzył mi się biznes typowo internetowy, bez wychodzenia "do pracy". Tak, abym mogła pracować z dowolnego miejsca na świecie. Mieć więcej czasu dla siebie i dla rodziny. Po prostu na to co dla mnie najważniejsze. 
Ode mnie dostaniesz link referencyjny do platformy reklamowej MXRevShare <tutaj> i miło mi będzie jeżeli skorzystasz z niego podczas rejestracji. Służę też pomocą w odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, problemy związane z obsługą strony itd. Czy to w komentarzu poniżej, czy wiadomości prywatnej na fanpagu <tutaj>. (A chyba najlepiej będzie jak założę na facebooku specjalną grupę wsparcia). Obiecuję nie nalegać na klikanie czy werbowanie kolejnych osób, w tej kwestii daję Ci swobodę.


Czym jest platforma reklamowa MXRevShare? 
Nie chcę tutaj przepisywać typowej regułki, mogę odesłać Cię do biznesowej prezentacji <tutaj> przygotowanej przez założyciela i właściciela firmy James'a Lee Valentine oraz Janusza Nowaka. Który bardzo dobrze tłumaczy skąd firma pozyskuje dochody i dlaczego opłaca się im płacić Tobie za uczestnictwo w tej machinie. 

Chcę opowiedzieć Ci swoimi słowami, jak rozumuję, dlaczego to działa i się komuś opłaca. Otóż platforma reklamowa zrzesza firmy, które umieszczają tam banery/linki do swoich stron i płaci za to właścicielowi platformy. Dlatego, że platforma oferuje im oglądalność ich stron, właśnie dzięki takim osobom jak ja, która codziennie klika w banery reklamowe i pozostaje na stronie przez wymagany czas (25 sekund). Firma zlecająca zyskuje w ten sposób potencjalnych nowych klientów, którzy być może skuszą się na ich produkt, a nawet jeśli nie to generują ruch na ich stronie. A wszyscy Ci co prowadzą blogi czy promują swój biznes w sieci wiedzą jak oglądalność się liczy. Im więcej osób trafia na stronę, tym dla firmy lepiej, jest wyżej pozycjonowana w wyszukiwarkach itd. Dlatego za każde kliknięcie platformie reklamowej opłaca się odpalić sumę 0,005 $ za każdą obejrzaną stronę.


Co muszę zrobić by zacząć? 
Wystarczy spełniać podstawowe warunki o których wspomniałam na początku - być pełnoletnim, mieć dostęp do internetu, trochę wolnego czasu, cierpliwości i chęci. Zarejestrować się <tutaj> oraz założyć konto walutowe na payza.com na ten sam adres email (na serwerze gmail). Konto payza jest potrzebne do późniejszego wypłacenia pieniędzy, przewalutowania i przesłania na swoje konto osobiste w innym banku. Ale możesz również dzięki niemu zasilić swoje konto na MXRevShare i wykupić adpacki, jeżeli chcesz inwestować swoje pieniądze. Na razie skupmy się na zarabianiu bez wkładu własnego. 

Jak już potwierdzisz rejestrację, możesz zacząć zarabiać. Po zalogowaniu kliknij w panel główny i pooglądaj, gdzie co się znajduje. Jestem przekonana, że szybko nauczysz się jego obsługi. Masz tam swój link referencyjny (za pomocą którego możesz zaprosić swoich znajomych do współpracy). Saldo konta, na którym będą zaksięgowane pieniądze po każdym kliknięciu i obejrzeniu reklamy. I to na początek będzie dla Ciebie najważniejsze. Na samym dole znajdziesz ilość kliknięć dzisiaj/ wczoraj/ ilość kliknięć w sumie (od początku rejestracji). Jak klikać reklamy najlepiej wytłumaczy film Marcina:


W czasie tych 25 sekund musisz pozostać na stronie. Ja w tym czasie często czytam książkę, jak lubisz możesz oglądać telewizję.

Ile mogę zarobić? 
Każdego dnia możesz obejrzeć 100 reklam (stron) i za każdą otrzymasz 0,005$ co łącznie w ciągu jednego dnia daje 0,5$. Chociaż ta suma nie wygląda imponująco, nie zniechęcaj się na początku. Jak widać można uzbierać całkiem pokaźną sumę w skali kilku miesięcy, roku. Ja wychodzę z założenia, że skoro i tak mam wolny czas, chcę dorobić pieniądze, to klikam. Pewnie i tak zmarnowałabym ten czas na głupoty. Gdy nie mam czasu nie klikam, lub klikam mniej np. gdy byłam na wakacyjnym wyjeździe. Dlatego uzbieranie minimalnej sumy do wypłaty 25$ zajęło mi trochę więcej czasu niż w przypadku osób regularnie klikających po 100 reklam dziennie.

Z prostych wyliczeń wynika, że aby osiągnąć prób minimalny trzeba poświęcić 50 dni. Co przy regularnym klikaniu (bez inwestowania własnych pieniędzy czy tych zarobionych w programie MXRevShare i bez rejestracji osób z naszego polecenia) można w skali roku zarobić nawet ok. 700 zł. 

Ważne: Nie musisz mieć założonej działalności gospodarczej. Z wypłaconych pieniędzy rozliczasz się w zeznaniu rocznym wypełniając pit w rubryce dochody dodatkowe. Wtedy też należy opłacić podatek, chyba, że nie przekraczasz sumy wolnej od podatku.

Jak zarobić więcej? Zakup AdPack'ów. 
AdPack mini o wartości 5$ wypracowuje 5,5$. AdPack medium o wartości 25$ - 27,5$. AdPack milionaire o wartości 50$ - 55$. Po upływie 44 dni, (codziennie o godz. 00:10 na nasze konto nalicza się 2,5%) czyli zyskujemy za każdym razem 110%. Pierwszy AdPack bez wkładu własnego, a za zarobione pieniądze z klikania reklam możesz kupić już po upływie 10 dni:) 

Ja tak też uczyniłam i będę kontynuować w najbliższym czasie zakup AdPacków, by wyciągnąć jak najwięcej to możliwe z tego systemu zarobku. Aby mieć pewność, że firma jest rzetelna zleciłam wypłatę pierwszych 25$ i pozostaje mi wykonać przelew z payza na konto w moim banku. 

To na razie tyle w tym temacie, myślę, że o resztę informacji (m.in. prowizja za poleconych, możliwość reklamowania swojej strony www) uzupełnię później. A na razie przekażę w wiadomości prywatnej na fb zainteresowanym MXRevShare, którzy się zarejestrują i będą chcieli razem ze mną współpracować. 

11 komentarzy:

  1. O proszę! Świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jako dodatkowy zarobek na pewno :)

      Usuń
  2. A ja Już dołączyłam :) klikam już 5 dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, trzymam kciuki za Twoją systematyczność. I w razie pytań pisz śmiało.

      Usuń
  3. Słyszałam już o takich formach zarobku, ale nie do końca wiedziałam, na czym to polega. Świetnie, że piszesz o tym tak dokładnie! Ciekawe, na jak długo to zajęcie Cię pochłonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się okaże, na razie klikam i jestem zadowolona. Nie odciąga mnie to od innych obowiązków, więc tym bardziej na razie nie zrezygnuje.

      Usuń
  4. Zarejestrowałam się z Twojego linka ;) Dziękuję za przyjazne przybliżenie tematu, to ciekawa opcja na dodatkowy zarobek, zobaczymy, jak długo opłacalna. Przyznaję, że mi wyklikanie tych 100 reklam zajmuje około 2 godzin, to już troszkę dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie więcej niż 1h, ale czasami dzielę sobie, że część robię rano, część wieczorem. Napisz do mnie wiadomość na facebooku albo email, a podeślę Ci sposób jak w między czasie klikania, możesz na komputerze zająć się innymi rzeczami:)

      Usuń
  5. Ciekawa sprawa, chyba w wolnej chwili bede musiala zaznajomic sie z tym systemem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zachowaj kulturę osobistą, nie obrażaj mnie, ani innych blogerów. Nie wklejaj linków. Masz pytanie - pisz, odpowiem tutaj lub w osobny poście jeżeli temat będzie wymagał rozwinięcia. Zawsze możesz też napisać do mnie maila, a ja najszybciej jak będę mogła odpiszę!