50# Inspirowany Cheryl Cole...







Makijaż gwiazd przeważnie wydaje nam się skomplikowany, zniechęcamy się na samą myśl o wykonaniu - nie potrzebnie! Inspiracja <tutaj>. Nie potrzebujemy nawet sterty kosmetyków by dany makijaż wyczarować. Oczywiście jest to mocny wieczorowy makijaż - zdecydowanie dla odważnych. Szczególnie pań o brązowych, piwnych czy zielonych oczach. Postaram się opisać, co krok po kroku zrobiłam. Cera, powinna być nieskazitelna, więc warto użyć podkładu, korektora pod oczy i na wypryski skórne, całość przypudrować, a na zakończenie makijażu wykonturować twarz bronzerem + róż na kości policzkowe. Oczy, zaczęłam od aplikacji bazy na całą górną i dolną powiekę. Obrysowałam oko tuż przy linii rzęs czarnym kajalem, roztarłam aż do załamania górnej powieki - tworząc delikatny wyciągnięty łuk na zewnątrz kącika oka, oraz delikatnie na dolnej powiece. Kajal będzie dodatkowo podbijał nam kolor cienia jaki zaaplikujemy. Nałożyłam następnie przy linii rzęs czarny cień z drobinkami Inglot AMC 65 pokrywając wcześniej zaznaczony obszar kajalem, ale nie tak wysoko - pozostawiając miejsce na inny kolor. Tym samym cieniem zaznaczyłam dolną powiekę na długości 2/3 od zewnętrznego kącika, oraz cieńkim pędzelkiem zamoczonym w Inglot - duraline zrobiłam kreseczkę na górnej powiece. Za pomocą pędzelka do blendowania (dużej kulki) nałożyłam cień brązowy Urban Decay, z palety Naked - darkhorse na załamanie powieki, rozcierałam tak by zniwelować ostre zarysy makijażu. Kącik wewnętrzny oka wypełniłam złotym połyskującym cieniem Catrice - 420 Talk Like An Egyptian, aby rozświetlić spojrzenie. Wspomnianym kajalem wypełniłam też linię wodą. Aby makijaż dopełnić - należy zaznaczyć brwi oraz utrwalić żelem by pozostały na swoim miejscu, wytuszować rzęsy - można też dokleić kępki lub rzęsy w pasku (niestety nie miałam obecnie żadnych pod ręką). A przestrzeń między brwiami a cieniami na oku wypełnić jasnym cieniem - u mnie UD, Naked - Virgin, tego samego cienia użyłam też na dolną powiekę poniżej czarnego cienia. Usta w tym mocnym makijażu powinny zostać neutralne, można zaaplikować pomadkę w kolorze nude, albo tak jak ja - transparentny błyszczyk.

Taki makijaż po za czerwonym dywanem - sprawdzi się też na imprezie w klubie, w kinie, drinku z koleżanką czy wiele innych wieczorowych okazji:) Jeżeli Wasz mężczyzna nie boi się makijażu - również na randkę!

Miłego weekendu!

Komentarze

  1. Wyglądasz oszałamiająco. Idę ochłonąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW :D zrobiłaś ten makijaż :D
    dziękuję :) super Ci wyszło, jak zawsze zresztą

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie ! ale troche za ciemny jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam, że nie koniecznie dla każdego, ale zawsze można spróbować;) czasami takie eksperymenty wychodzą nam na dobre:)

      Usuń
  4. Wow, prześliczny makijaż :) Pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz...a tą paletkę to Ci chyba ukradnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) będę pilnować! hehehe :P niedługo święta - więc może napisz list do mikołaja!

      Usuń
  6. sliczny makijaz :)
    a widzisz, i tu jest mój chwyt w którym widze ze nie wszyscy a nawet wiekszośc osób czytajacych moj post ipost kazdy na innych blogach, nie zwraca uwagi na zdjęcia. Specjalnie napisałam, że kazda z tych klientek chciała miec taki sam makijaz a ja go wykonałam, i wszyscy w to uwierzyli, a na zdjęciach widac ze nie kazdy makijaz jest taki sam :) widac moja "ankieta" miała swój cel i osiągnełam go. Wystarczy powiedzieć cos komuś , nawet jezeli to nie jest praWDA i każdy w to uwierzy. Owszem makijaże o których mówiłam sa w podobnej kolorystyce, ale nei dodałam zbliżonych zdjęc makijazu kazdej osobnej klientki i nie wie nikt tak naprawde jak pozostałe dwa makijaże wyglądały w rzeczywistości :) Panna młoda była w graficie, siostra Pani Młodej Blondynka w srebrze tylko delikatnie zaakcentowanym czernią co na zdjęciu totalnie zniknęło a czarna Pani miała zupełnie inny makijaż i nikt nawet Ty chociaz myslaąłm ze dopatrzysz się szczegółów nie zauwazył tego = czyli wniosek z tego jest prosty - nikt na blogach nei czyta to co jest napisane i pokazane,. tylko komentuje posta tylko i wyłacznie po to zeby nabic sobie poxniej statystyk. Np jak bys przeczytała komentarz jeden pod tym postem to bys sie naprawde usmiaała....

    cytuję: "Gwiazda26.10.2012 08:20

    Bardzo ładny makijaż i suknia, będziesz wyglądać świetnie.
    A te łupy? WOW!
    PS Obserwuje *_*"

    no i do czego sie ma tyczyc ten komentarz??? bo ja bynajmniej nie wiem :)

    Ja maluję od 4 lat i też nie narzekam na to, że nie mam klientek, troszke tez wiem na temat wizazu...moim celem było pokazanie ze nikt nie oglada dokaldnie zdjec ani nie czyta(chyba ze tekstu jest mało ) ot.taka moja filozofia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh teraz mnie rozbroiłaś, bo ja notkę przeczytałam całą, a co do jakości zdjęć - wielkości to tam takich szczegółów dopatrzyć się nie da, każda pani z daleka wygląda tak samo - a ludzie nie tylko na zdjęciach ale i na imprezie patrzą powierzchownie, przecież każdy z gości nie będzie się przyglądał twarzą w twarz w makijaże...

      tak komentarz o tym, ze będziesz pięknie wyglądać też przeczytałam...

      Usuń
    2. Ej, Bogiusia przecież ja nie mówie o tym że Ty sobie tak nabijasz statystyki......przytoczyłam ci jeden komentarz zeby potwierdzic o co mi chodziło a Ty sie tak oburzasz.....ja nie rozumiem skąd ta cała dziwna sytuacja......zawsze do Ciebie zaglądałam i podziwiałam Twoja pracę i teraz mamy sie przez głupie zdjęcia poróżnić???? no daj spokój, ja nie jestem w żaden sposób przewrażliwiona, tylko jak mi piszesz o jakichs zaniedbanych klientkach czy cos w tym stylu to naprawde mnie śmieszy bo mam tak samo jak ty zaufane klientki i nigdy nie narzekały że sa w jakichs tam sposób zaniedbywane i zeby czuły sie urażone. To były siostry i tak chciały byc pomalowane bo (nigdy nie uzywają makijazu i boją się kolorów), mimo że im to odradzałam - koniec dyskusji wg mnie.

      Usuń
  7. Ale zmysłowy makijaż- wyglądasz naprawdę pięknie w nim niczym modelka albo aktorka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takich porównań się nie spodziewałam:P ale powiem szczerze, że czuję się w nim mega!

      Usuń
  8. wow, wyglądasz rewelacyjnie! drapieżnie i sexy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)

      zmieniłam nieco kolor włosów, umalowałam się a małżonek dalej nic nie zauważył hahhaha

      Usuń
  9. Dla mnie za mocny nawet na sylwestra, ale Ty wyglądasz zabójczo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo można umalować się praktycznie w każdym kolorze:) dziękuje, na Sylwestra w zeszłym roku miałam jeszcze bardziej ekstrawagancki makijaż - a'la maska na twarzy:)

      Usuń
  10. Seksowny wieczorowy make up :)
    Szminka nude moim zdaniem zepsułaby efekt, naturalny kolor ust bardziej do tego pasuje, więc dobrze zrobiłaś dając tylko błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy jakie kto ma usta;P moje o dziwo tego dnia same w sobie miały trochę kolorku:)

      Usuń
  11. przepięknie Ci to wyszło i uroda powalająca:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz, że bardzo takie makijaże lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem:) Ty jesteś jedna z odważniejszych co do makijażu:)

      Usuń
  13. ... jejku jakaś Ty śliczna... jak Cheryl normalnie... :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja się właśnie trochę boję takich mocnych makijaży - chociaż niesamowicie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma się czego bać, intensywność makijażu stopniuj a powinnaś się przyzwyczaić:P wiadomo, że to nie look na co dzień, ale od wielkiego dzwonu:)

      Usuń
  15. świetny makijaż, piękne kolory ! uwielbiam takie ciemne makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki look idealnie do Ciebie pasuje :)
    Przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tu ładnie! :)

    Makijaż bardzo mi się podoba, idealnie go odwzorowałaś :) Czekam teraz na moje propozycje, jeśli oczywiście zechcesz je zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Próbowałam coś podobnego dziś zrobić, ale... mi nie wyszło:( Tobie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz pięknie!:) jest to mocny makijaż, ale nie wygląda na Tobie na 'ciężki':)

    OdpowiedzUsuń
  20. o wow! to jest absolutnie boskie :>

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie! masz bardzo hipnotyzujące spojrzenie w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hipnotajzing hehhe kojarzy mi się J. Krupą... :) dzięki

      Usuń
  22. Piękny makijaż. Bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Zachowaj kulturę osobistą, nie obrażaj mnie, ani innych blogerów. Nie wklejaj linków. Masz pytanie - pisz, odpowiem tutaj lub w osobny poście jeżeli temat będzie wymagał rozwinięcia. Zawsze możesz też napisać do mnie maila, a ja najszybciej jak będę mogła odpiszę!